image1 image2 image3

Tattoos|are the only thing in your life|that stay with you forever:|They are born, LIVE and DIE with you !!!

New Facebook Page

UK: Hey there guys!
A few weeks ago Facebook forced me to stop accepting more friend request because I reached their limit of 5000 friends. For that I apologize to everyone who wanted to be a part of my network, but as much as I want you to be part of it I cannot do it, at least through this personal profile.
For that reason I recently created my own Facebook page [www.facebook.com/eduardofernandestattoos]. This way everyone can follow my work as a tattoo artist and as a musician, just LIKE IT and ADD IT TO YOUR INTERESTS.
So, please, LIKE IT and SHARE IT so I can share my work with all of you.
Thanks for understanding and I hope we can keep in touch from now on!

PT: Boas pessoal!
Há umas semanas atrás o Facebook proibiu-me de aceitar mais pedidos de amizade por ter atingido o limite estabelecido de 5000 amigos. Por esta razão peço imensa desculpa a todos aqueles que querem fazer parte da minha rede, mas por muito que queira eu não o posso fazer, pelo menos através desta página pessoal.
Assim, por esta razão, criei a minha própria página de Facebook [www.facebook.com/eduardofernandestattoos]. Desta forma TODA A GENTE pode seguir o meu trabalho como tatuador e como músico, basta fazerem LIKE e JUNTAREM À VOSSA LISTA DE INTERESSES.
Por isso quem quiser que faça LIKE e que PARTILHE para que eu possa partilhar o meu trabalho com todos vós.
Obrigado pela compreensão e espero que agora possamos todos estar em contacto!

Cheers!
E.F.

Tattoo

Share this:

CONVERSATION

0 comentários:

Enviar um comentário